Plus och minus

Dagens inlägg blir en samling positiva och negativa inslag! Jag får väl börja med minussidan så är det bortgjort:

MINUS:
Jag hatar att förlora! Såg matchen igår och hejade friskt men det gick inte vägen. Märker att jag blir onödigt irriterad. Antingen måste jag sluta se matcherna eller så få jag lära mig att skaka av mig förluster.

Kaffet i termosen har kallnat... Måste koka nytt! (Det är stora saker på gång här...haha!)

PLUS:
Då har jag gått igenom manus klart och skrivit in alla ändringar inför Umeåföreställningarna. Skönt! Nu kan jag ägna resten av dagen åt att fixa i ordning mina egna prylar som ska med. Jag kanske också måste packa lite privat ombyte. Jag avvaktar dock sjukläget innan jag bestämmer mig för att åka torsdag eller fredag.

Sven-Harrys konstmuseum invigs just nu på TV:n. Kul med en rik byggherre som gör något bra för allmänheten istället för att sko sig själv! Ovanligt roligt! Och ett guldhus i Vasaparken kan man ju inte missa!


Bob Dylan kommer till Sverige och Borlänge till Peace and Love-festivalen i slutet på juni! Stort!

Onsdag idag. Man kanske skulle göra en travrad...


Ska hämta min nya vårkappa på MQ som fått ärmarna kortade!  Det får nog bli dagens utflykt. I övrigt tror jag att jag håller mig inomhus och dricker varmt!

Fler positiva inlägg kommer säkert under dagen. Nu: kaffe!