Köttets borg

Jaha, så var det gjort! Har fått fullmakt att göra klart försäljningen av Emilias lägenhet och det blev en ung tjej som nu flyttar hemifrån som köpte den. Nu är avtalet skrivet och hon var så himla glad! Så kul! Man känner igen hennes prat om att springa i inredningsbutiker och köpa saker som ska göra lägenheten till "hennes". Det är något som jag också älskar!

Vi hade tur och fick även sälja bohaget vilket gör att vi nu bara måste tömma den på de personliga sakerna. Möbler och annat får vi lämna och det gör ju försäljningen betydligt enklare för oss! Emilia är ju i Göteborg så för henne blir allt ganska enkelt...haha! Nej, vi gör det så gärna och hon hade ju själv tömt den på kläder och annat innan hon flyttade.

Nu laddar jag för middagsfrämmande av bästaste Åsa och sedan ska vi gå på teater och se "Köttets borg"! Det ska bli väldigt, väldigt roligt och jag återkommer och berättar mer om föreställningen ikväll. Det är fantastiskt kul att kvinnorna nu tar över scenerna i Skellefteå! Kanske ska vi göra något tillsammans framöver? Ellenor Lindgren och Saga Ezerstam är så otroligt bra på scenen så jag kan inte tänka mig annat än att det här är lysande!



Därför laddar jag nu för att servera en präktig bit oxfilé denna dag. Jag vill ju att vi ska komma iform till denna matiga kväll!