Vilken dag - igen!!!

Jag hoppas verkligen inte att vi gör bort sommaren nu. Det här underbara vädret får gärna fortsätta hur länge som helst!!! Idag har det inte blivit mycket gjort och det är väl helt i sin ordning. Jag tillbringade gårkvällen i uterummet och skrev färdigt en sångtext samt gjorde körschema och lite annan planering som jag var tvungen att sitta med i lugn och ro. Passade bra medan maken var ute med jobbarkompisarna på middag.

Jag var så koncentrerad på det jag gjorde att jag inte märkte att en av katterna förmodligen väntat sig less utanför på att bli insläppt...


Lilla gubben! Han hade somnat på räcket...


Han vaknade till när jag fotade. Inte rädd för att trilla ner! Men Oliver är ju kung!

Ikväll blir det dock inget jobb. Det är min tur att bli bortbjuden. Vi är några tjejer som ska till Sjöbotten för middag, bad och bastu och det kanske låter lite bakvänt i den här värmen men ska bli både roligt och skönt. Har vi tur är innehåller tunnan kallvatten! Haha! Men det lär bli varmt och gött i alla fall! Sällskapet är ju synnerligen trevligt!

Nu har vi suttit ute hela dagen och bara njutit! Ätit filbryta till lunch och bara slappat. Det enda nyttiga jag presterade var att tvätta sängkläderna och hänga ut. Det tog inte lång tid innan allt var torrt och jag kunde bädda igen. Det gillar jag! Nu dusch och tjejfest!