Tät!

Vaknar tät i skallen och känner mig bakis trots att jag inte har någon anledning. Förra natten var jag vaken igen så den här har jag sovit som en stock eller två och alldeles för länge! Man blir lite konstig i skallen av både för mycket och för lite sömn. Det där begreppet lagom skulle vara bra för mig men å andra sidan har jag aldrig varit någon lagom person so WTF!

Idag måste jag besiktiga nästa bil. Maken har haft lite "otur" när han bokade tider till sina bilar så även den här gången är han på jobbet... Haha! Men idag gör han sin sista dag innan semestern och jag hoppas Transiten går igenom för då åker vi bort nästa vecka! Tyvärr är jag för gammal för att åka till besiktningen och charma i kortkort så jag hoppas helt enkelt att bilen håller! Men kommer jag i kortkort kanske de skrattar ihjäl sig och det kanske också funkar?


Transiten ute...


Transiten inne... I år har det dock tillkommit lite skåp, TV och andra överdrag men den ser fortfarande ut ungefär så här. Litet men funktionellt! Och ja, maken har gjort allt (utom textilierna som ju är kvinnans jobb, eller hur? Moahahahaaaa!)!

Nåja, måste jobba idag och det får nog bli en eftermiddag/kvälls-sittning när vädret är så här bra. Ska fortsätta min planering och göra klart lite förberedelser. Även om vi åker bort så följer ju datorn, telefonen och spotify Premium med så man kan ju jobba var man än är. Åtminstone om man har mitt jobb. Jag kanske också får lite roliga idéer att skriva på!

Nu ska jag dricka lite mer kaffe och sedan åker jag för bilbedömning!
#1 - - carola:

Men myyys. Hoppas ni får en härlig semester tripp. Njut, ta det lugnt, ha kul...kram:)