Nu börjar det!

Jag har haft förmånen att få producera veckolånga sommarevent åt Nordic Light nu under ett flertal år. Det är alltid mycket att göra men också ett väldigt, väldigt roligt jobb med många glada människor. Det här året är det färre tillresta gäster men fortfarande lika viktigt att allt fungerar som det ska. Därför har jag idag åkt runt för att hämta prylar och för att kolla att luncher serveras på rätt ställe, att det finns teknik, nycklar, dekorationer mm

Idag kom också alla kineser som ska vara med och veckan inleddes med en god middag på Nordanågården. För min del blev det väldigt lugnt eftersom jag också lejt in sonen som fotograf under hela tiden. Han smälte in bra och minglade runt som om han inte gjort annat. Som mamma blir man ju såååå stolt och det är väldigt roligt att ha honom med! Därför blir det också lite högre kvalitet på bloggbilderna! Tänk vilken tur man har som har barn!


Hasse var lite avundsjuk på Oskars hårlängd och visade med glädje upp den lilla början till svans han själv har!


Och här har ni honom framifrån! Min klippa när det gäller morgondagens golftävling!


Vi började med att samlas ute tills alla hade anslutit.


Fortfarande positiva över planeringen för de kommande dagarna!


Och glada över att träffa gamla bekanta igen!


Sedan var det dags för mat! En god grillbuffé!


Trevlig stämning utomhus i det för kvällen perfekta vädret!


En av kineserna lade beslag på Oskar väldigt länge och när jag gick dit för att prata och berättade att det var min son så trodde han mig inte! Herregud vilken komplimang! Eller så var han bara van att handskas ovarsamt med sanningen... haha!


En bra start på veckan! Tack ska ni ha för ikväll!

Imorgon bitti startar vi tidigt för att under dagen dekorera den lokal vi ska vara i på torsdag kväll och imorrn kväll är det alltså middag och golftävling! Äventyret fortsätter och vi hoppas att det vackra vädret håller i sig! Det gör allting så mycket enklare! Nu sängen!
#1 - - Sofia:

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du lust så slå även ett öga på min :).

#2 - - Monica:

Tack, tack! Så kul! Jag ska kika på din också! :)