Dagen efter...

Men vilken hängskalle jag har haft idag! Det känns som om jag inte har sovit alls men det har jag ju. Därför har det inte heller blivit särskilt mycket gjort. Håller på med den tredje delen om Avdelning Q av Jussi Adler-Olsen och den är också så förbaskat bra att jag inte har kunnat lägga den ifrån mig! Så det har blivit en hel del läsning i solen vilket var precis vad jag behövde! :)

Skönt att den här helgen också har en dag till så att man kanske får något gjort här hemma innan jobbet drar igång igen. Det är skönt med den där tillfredsställelsen av att ha utfört lite saker innan man går och lägger sig på kvällen. Samtidigt är det ytterst behagligt med lite vila! :) Det enda jag har betat av på listan idag är väl att jag har limmat en nagel som helt plötsligt börjat gå av så där smärtsamt mitt i (ja, ni fattar). River man loss den så blir det blodvite men nu kanske den håller tills den har vuxit ut utanför skinnet...

Det är ju så här man vill att de ska se ut! Typ!

Inga stora bedrifter vid spisen heller. Vi har ätit rester både till lunch och middag men ändå inte lyckats tömma skålarna från gårdagen... haha! Det blev lite mycket mat men det var "gött" å hitta idag när man var lite seg. Nu blir det lite kaffe och sedan läser jag nog ut boken!
#1 - - Ola T:

Vilken härlig dag. Och nödvändig.