Rastlös...

Man kan få lite myror i benen av att göra ingenting. Fint väder idag och då tar man ju plats i solstolen! Men jag har svårt att ligga stilla hela tiden. Å ena sidan njuter jag som attan men å andra sidan får jag dåligt samvete att jag vräker mig i lättja och sedan kommer jag ju på saker som ska göras när jag har tid att ligga och fundera...


Man kanske skulle såga ut några träd? Eller?

Nåväl, det blev inte mycket gjort men bilen har fått vara på service för ett par tusenlappar, två maskiner tvätt har hängts och tagits in, biffar är gjorda men däremellan har jag mest läst och spelat Angry Birds! Jag är lite biten!

Maken och sonen är också rastlösa så vi triggar varandra lite. Nu är det dock ledig helg - kanske den sista innan jag börjar jobba så smått. Nästa vecka blir det dock lite av och till men man måste ju göra något av lediga dagar med fint väder! Alltså återstår beslut om vi åker söderut ett par dagar eller om vi gör dagsutflykter här hemma... hmm... Ambivalensen har blivit större med åren!


Maken har dock pysslat lite och monterat en svart front på badkaret idag! Blev riktigt snyggt tycker jag! Det är tur att någon får något ur händerna!

Nej, lite middag så får vi se vad vi bestämmer oss för!