Pigg?

Nja, jag vet inte om det, men jag är i alla fall uppstigen efter några timmars snurrande i sängen... Jag verkar ha en "var-tredje-natt-åkomma-typ" när det gäller sömnen. Ibland hur gott som helst och gärna lääääänge men stundom väldigt kort! Lika bra att göra något av detta. Jag ska försöka förbereda ett jobbmöte på tisdag när jag ändå har tid över. Imorrn blir det nog en sväng till Umeå med maken!

Fick också ett gäng bilder av min syster som jag måste lägga upp.


Den första från vår promenad i Björkåsen! Det var en superhärlig kväll!


Det syns nästan! Här letade jag stenar till smörgåskastningen. Ser en aning koncentrerad ut men så blev det ju nytt rekord också! :) Roligt att träffa Malin och Martin men naturligtvis också:


My! Puss på dig gullunge!

Lite mindre gulliga var vi kanske på Trästock när vi testade roliga mössor och andra huvudbonader...


Jag och Martins syster Hanna i kattöron! Riviga... Haha!


Undertecknad i någon typ av lång keps? Inte snyggt men roligt! Vi hade en väldigt mysig fredagkväll med både musik och slams! Det piggar upp! Anslutar också med något uppfriskande:


Go-tjejen!

Nej, nu ska jag börja med lite jobbtext så får vi se hur dagen slutar. Förmodligen måste jag lägga in en tupplur någonstans... Synes!