Mera sol och bad!

Hemmadag igen med bara mys! Jag behöver verkligen dagar av den här typen! Gärna ännu fler! Det tar sin rundliga tid att slappna av och jag behöver minst en vecka innan semesterkänslan infinner sig på riktigt! Idag har vi suttit ute och bara gjort det mest nödvändiga. På eftermiddagen fick vi också storfrämmande av bästa systern med dotter som kom för att bada! Jodå, vi har ju pool... :)


En jättestor! Vad trodde ni? Haha!


Men för en badbrud på drygt två år så verkar den funka!


My är en så söt och glad unge!


Och efter badet passar det bra med både vattenmelon och bullar! Eller "melån" och "bållar" som hon valde att säga!


Sedan var hon redo för mera bad och vattning av blommorna!

Efter att ha ätit middag här så åkte de vidare till pappa i Arvidsjaur. Nu väntar jag bara på sms så att jag får veta att de kommit fram i ordning. En härlig eftermiddag med mycket plask och lek. Det är underbart med barn! Särskilt roligt är det ju när man också har sina egna hemma! Ännu en familjedag i solen! Det gillar jag!

Ikväll har jag varit på möte där det var kalas! Efter att ha levt hyfsat nyttigt idag så klämde jag ikväll två tårtbitar... Det betyder att jag måste promenera igen! Men det var så gott och trevligt att det var värt varenda kalori!