Ledighet!

Vill börja med att tacka före berömmet jag har fått för min projektledning den senaste veckan! Ni är för snälla och det är superkul att genomföra ett sådant här arrangemang! Jag börjar tro att det faktiskt är "min grej" eftersom jag gillar att ha många bollar i luften! Särskilt när de också landar där de ska! Nu verkar jag kanske lite skrytsam men man måste ge sig själv cred ibland!

Igår började jag min semester men idag har jag kommit på det där med att också vara ledig! Inte alls dumt faktiskt! Sara och Peter drog iväg oss (och det tackar vi för!) så nu står vi med en husbil och ett projekt på Fiskecampen i Jävre! Man behöver faktiskt inte åka särskilt långt för att fara bort! Haha!


Här ser ni att vi är på väg! Visserligen bara på OK Sobacken men ändå på väg... Ja, jag är då för rolig! :)

Vi hade planer på att åka till Jävre Hamn men när vi kom fram till Fiskecampen så fanns det ett par lediga platser, lite avskilt vid havet, så vi slog till direkt! Här är det rätt gott om folk men ändå hur lugnt som helst! Passar bra när avsikten är att varva ned och bara vara tillsammans med lite trevliga människor! Jo, mitt humör håller på att bättra sig så jag försöker vara lite sällskaplig också!


Sjön suger ju så det började snabbt kurra i magen... Sara hade gjort en kanongod nubberöra till lunch och det smakade ljuvligt när vi slagit oss till ro. Peter ser lite välklädd ut men det blåste rätt friskt när vi kom och han kan verkligen det där med att frysa...haha!


Utsikt från "tomten"!


Efter lunchen lugnade det ned och slutade blåsa så vi har nu suttit ute och läst, druckit kaffe och bara njutit av solen och ledigheten!

Det här är annars en camping á la "Sunes sommar". Blå gammal traktor, man i overall som cyklar omkring och tar hand om det mesta, fyrhjuling med släp... Ja, jag ska ta lite bilder så får ni se mer senare. Nu ska vi bara njuta vidare och snart ta fram grillen för att göra middag! I'll be back!