Jaha?

Även om man vet att det ska komma så blir man ändå förvånad! Regn! Man kan väl säga att det var tur att man tillbringade den soliga delen av dagen utomhus! Tog en paus för att gå in och förbereda lite kött mm till dagens grillning, klädde om för att ta en promenad och se där: Nederbörd! Nåja, det blev inte fel med en tupplur istället!

Nu har jag kokat kaffe och ämnar fixa lite tillbehör till det grillade innan familjen kommer hem. Trodde nästan att det skulle komma åska så jag drog ut alla antennkablar men det verkar inte bli något sådant. Sitter inne med dörren öppen och lyssnar på regnets smattrande och det känns lite ovant!


Ser också lite ovanligt ut! Men blommorna blir nog glada!


Ovanlig syn 2!


Ovanlig syn 3! Vilken tur att jag inte tvättade bilen igår!

Nej, nu ska jag njuta vidare och börja med ännu en ny bok. De räcker max två dagar nu när jag är ledig så det går åt en hel del! Nu läser jag Viveka Sten och innan dess ett par Stephen Booth. Inga sensationer men bra semesterläsning! Ser fram emot en kväll i uterummet! Det är minst lika mysigt att sitta där när det regnar!

#1 - - Anonym:

Hej!



Vi hade då åska igår, i och för sig bara två blixtar med muller men det räckte för att jag oxå skulle springa och dra ut alla kontakter helt i onödan.



Du glömmer väl inte att läsa Kråkflickan och Hunger elden?!! Trean har ju tyvärr inte kommit ut än ...



Hej svejs..