Vilken kväll!

Ibland är det bara så superroligt att spela! Kvällens kanonpublik var på hugget redan från början och alla i ensemblen hade nog längtat hela veckan efter föreställning - såna här gånger är det verkligen en njutning att jobba! Det blev lite slams och trams men det gör ingenting när alla är trygga och kan kosta på sig att avvika lite från manus. Jag skulle säga att Bengt vara värst ikväll men vi andra kom inte långt efter... haha! 

Jag skrattar också gott varje gång vi ska in i applådtacket och jag möter Mats blick på andra sidan samtidigt som han inser att han har glömt ta med sig fyrverkeriet... Lätt panikslagen! Ikväll smög han ut igen efter första bocken och hann in precis när det var dags att avfyra! Där har vi mannen som föddes för sent och aldrig hann ikapp... haha! Men roligt har vi!

Roliga människor i publiken gör också sitt till. Ikväll hade vi en kvinna som skrattade så himla gott och då blir det som att hela publiken dras med. När alla hade skrattat klart kom hon igång och då började alla om igen...:) Stort tack till alla er som var där och förgyllde kvällen! Vi träffar också många som undrar vad de ska göra nästa år när det inte blir någon revy och jag hoppas att det kanske är någon som orkar dra igång en nyårsaktivitet. Alla människor behöver ett gott skratt! Till alla er som vill skratta till Mens Night så säger jag välkommen 18 och 19 februari på Nordanå då vi spelar där igen. Förra gången var det så knökfullt att alla inte fick plats så jag hoppas att alla tar chansen nu.

Dök in i pojkarnas loge strax innan hemfärd för att få några hälsningar till publiken och de spände musklerna ordentligt! 

      
Vilka biffar!

Nu ska jag sitta och uggla en stund innan det är dags att krypa i säng. Känner mig fortfarande hur pigg som helst så det kan hända att det blir sovmorgon imorrn också... haha!