Uj, uj, uj...

Satt uppe sent i natt och konverserade med Emilia och drog upp planer. Det resulterade i att jag alltså kom isäng sent... Hon måttade upp hela lägenheten så nu ska jag klura lite på inredningen innan jag åker.

Emilia har gjort ritning (helt enligt mammas vanor haha)! Den är riktigt välplanerad så det ryms mycket på liten yta.

Blev väckt av Oskar, som fick skjuts upp till Luleå igen med maken, för en hej då-kram och sedan somnade jag om. Ordentligt! Det har ringt i telefonen flera gånger, väckningen har gått en hel timme, påminnelser har ringt - men jag sov oförtrutet vidare... till kvart över 12!!! Obegripligt!

Ja, nu har jag varit iväg till Forslunds för att bedöma plåtskadan, fick tid där nästa vecka när jag ändå är i Göteborg och hann hem för att skotta innan maken dök upp igen. Skönt att det gick bra! Snöröken är inte det roligaste... Nu ska jag ladda om och åka i väg för kvällens föreställning. Ska bli kul att se hur mycket man kommmer ihåg efter en vecka. Haha!

Jag har också gjort annons inför spelningarna i Umeå och släppt biljetterna där. För er som är intresserade så kommer vi dit 25 och 26 mars. Biljetter på BC 090-13 31 80. Tjolahopp!