Tjatigt?

Det börjar garanterat låta tjatigt men nu hände det igen! Stående ovationer och en helt underbar spelkväll! Jag vet inte om det någonsin varit så roligt att spela och så lättsamt att gå till jobbet! Bra stämning i ensemblen och bara glada människor överallt!

Men det höll på att bli lite kaos idag eftersom att jag inte hade ställt väckaren alls. Jag hade ju tänkt unna mig en behövlig sovmorgon och sov därför som en stock tills jag hörde Ulf säga: Men ska du verkligen inte stiga upp? Jaaaa, mumlade jag, men vad är klockan? Ett!  Och vid det laget brukar jag vara på plats på Nordanå! Racerdusch och snabbtorkning av håret gjorde att jag faktiskt var på plats en halvtimme senare... men jeeeezus, så stressigt!

Och det är tur att det finns smink! 30 minuter till och jag var både "piggögd", uppsjungen och klar! Det är skönt att vara klar tidigt och få lite tid över till umgänge och kaffedrickning. Det går åt en hel del under en speldag!

   
Thomas och Mattias kollade in sig själva på gårdagens blogg. iPhone, ni vet...


Och här sitter snygga syskonen Öhman! Jakob var där och filmade idag.

   
Bengt och Mats sminkar och Åsa och Bengt försöker vara lite sexiga...

   
Mats och Thomas slappar och Alma Persson är trött efter att ha sovit på Statt där det var nattklubb och många skrikiga tjejer som höll låda halva natten... Just nu bor hon över hos Fjällströms igen och Åsa bor över hos mig. Ja, vi har ju två katter som inte riktigt är så förtjusta i hundar...

Idag fick vi också besök av Johannas kille Steffen som ju är som ett sockergull även han!


Prinsessan och drömprinsen! :)

Nu har vi kommit oss hem och fått gott kvällsfika. Lite blogg och lite FB och sedan sängen. Den här gången ställer jag nog väckaren...