Recension och telefon...

Vilar mig i form efter helgen! Känns ganska skönt! Jag är fortfarande ordentligt trött så det behövs nog. Har mest haft roliga saker på agendan som t ex klippning och färgning av håret. Alltid lika härligt att sitta och bli omskött en stund!

Sedan har jag "lekt" lite med min nya telefon. Nja, jag har mest försökt lära mig hur den funkar. Funderar fotfarande på att återgå till min gamla då jag är en ganska konservativ typ när det gäller mobiler. Jag använder dem ju mest för att ringa med så någon iPhone var inte aktuell. Nu blev det en Sony Xperia och det ska väl vara ett mellanting. Jag försökte ta en bild men råkade naturligtvis filma vilket skapade munterhet hos de övriga familjemedlemmarna... haha! Ja, jag fortsätter väl att försöka ett tag till.

Per Strömbros recension av revyn var inne i Norran och det kändes riktigt bra! Vill ni läsa mer så finns den på:
http://norran.se/noje/article1121670.ece


Han gillade föreställningen och det verkar publiken också göra! Biljetterna går åt som smör så passa på ni som inte har hunnit boka ännu! Turistbyrån tel 45 25 15 eller www.brhenrys.com

Och så blev det middagsfix och idag testade jag ett recept som jag verkligen kan rekommendera! Köttfärsomelett i långpanna. Tack Emma för tipset! Jag gjorde den i en lite mindre form men det funkade bra. En typ av annorlunda lasagne men otroligt mycket snabbare att laga! Och jättegod!


Köttfärsomelett i långpanna

Köttfärsomelett i långpanna  
http://www.tasteline.com/Recept/Kottfarsomelett_i_langpanna?portions=6

Nu verkar det vara hockey på TV ikväll så jag kanske passar på att kika jag också. Imorrn har jag en diger lista så jag fortsätter att slappa så länge jag kan! Ha det!

#1 - - Anonym:

Varsågod! Jag gjorde också min i en stor gratängform och inte i långpanna. Jag tror att det blir mer rätt att göra så :). Sen hade jag nog i minst 5 ggr så mycket ost som på receptet....då blev det visst ännu godare ;)

#2 - - Monica:

Haha! Samma här! Ost är ju bara så gott!!! :)