Prinsessa!

Fick ett mms idag från en prinsesskompis som jag har! Man blir glad när det kommer så här fina bilder! :)


Låt mig introducera: Tilly Bohman! Hon har riktiga prinsesslockar också!

Efter moget övervägande valde jag att skippa träningen eftersom axeln fortfarande gör ont. Jag har därför varit ute och promenixat och det var riktigt varmt och skönt ute! Snart kan man skippa mössan och överdragsbyxorna!

Jag köpte ju en halsduk på rean i Göteborg som jag blev så förtjust i. Tyvärr försvann den förra veckan och jag tror att jag måste ha glömt den när vi var ute och åt. Jag har letat och frågat men icke. Nu pratade jag med Emilia som hittade en likadan på stan så nu får jag en ny på posten! Tack gumman! Bra att ha familjen utspridd i Sverige ibland! :)


Jag älskar ju svart och vitt och den var i så sköööön kvalitet! Härligt!