Nöjd och glad!

Fy faderullan så nöjd och glad jag känner mig! En härlig föreställningsdag som började med att jag fick besök på Nordanå av älskade syster med familj! Så roligt att få visa My mina arbetsdomäner och låta henne se början på revyn. Roligt också att få visa upp henne för alla kamraterna! Hon blev så glad att se mig när de anlände och då blir ju jag direkt alldeles varm i hjärtat. Älskar den här underbara ungen! :)


Lite melliskladdig men hur söt och go som helst!

Hon gick också loss på telefonerna och började med Kågis iPhone som hon hanterade med glans. Min är ju inte lika kul men man kan hålla på med den en stund om man inte har något bättre för sig...

   
Koncentrerad och faktiskt ganska försiktig!

Sedan stannade de en stund och såg början på revyn. Hon vinkade friskt men jag kan ju inte börja "ta in" henne när jag står på scenen. Då skulle jag bli helt okoncentrerad... Och det blir jag nog då och då i alla fall! Haha!


Här är systrarna tillsammans med gullungen! Blå ögon har vi alla tre!

Sedan blev det ett bra möte och hem för en god middag som idag bestod av korvrullar med hemgjort potatismos. Precis vad jag längtat efter! Sedan ett avsnitt av Solsidan på det och nu är jag i hamn. Mätt, nöjd och belåten kan jag nu kika lite på TV eller läsa i min bok och bara njuta av att det äntligen har blivit "helg"!