Jobb och föreställning

Har suttit hemma och jobbat några timmar samt gått en lång och härlig promenad! När jag kom tillbaka hade jag sådan energi att jag tömde soprummet på alla returkartoner, plast och tidningar och åkte till sopstationen. Känns alltid bra att bli av med lite skrot.

Nu ska jag röja lite här hemma och skriva ut biljetter till kvällens föreställning. 17.00 är jag på plats på Nordanå för att förbereda mig. Ikväll är det lapp på luckan igen och slutsålt till sista plats. Det är alltid extra roligt att spela då! Ibland tittar jag ut över salongen och blir rörd när jag ser hur många som kommit bara för att se oss. Det är verkligen imponerande och mycket glädjande för ett gäng kulturarbetare!

SvT kommer och gör ett rep här framöver och jag tittade på klippet från Risliamatörerna på deras hemsida. Ser ut att vara en kul föreställning även där! Kurt Sundin från SvT berättade att det nu bara återstår fyra revyer i Västerbotten det här året. Alla de övriga har slutat och snart även vi. Lite sorgligt för publiken men det kanske kommer nya krafter framöver.

Jag fick också lite bilder via mailen från TV4 och deras besök hos oss förra helgen. Kul! Här ser ni mig tillsammans med Stefan som är säljare i Umeå och en annan säljare (Luleå?) som jag tyvärr inte vet namnet på.


Men goa kramar fick jag! Det syns väl på mitt breda leende att jag är nöjd med uppvaktningen! De hade i alla fall en trevlig kväll och det känns ju bra att alla åkte till just Skellefteå för att göra sig en helkväll!

Nu laddar jag för kvällen! Ha det bra!