Härlig dag!

En riktigt strålande dag här i Skellet! Några minusgrader, solen skiner och snön gnistrar! Jag trotsade träningsvärken och gav mig ut på en promenad till lunch och det var ljuvligt! Och ännu gladare blir man när man inser att det här bara är början på en helt underbar period vädermässigt!


Strålande var ordet!

Om några veckor till börjar det droppa från taken och då passar verkligen de här skyltarna alldeles utmärkt!


Ja, ni som bor på Morö Backe förstår ungefär var jag befann mig...

Och det är inte bara vädermässigt det känns bra idag. Revyn går strålande och jag är frisk och kry. Kan det bli bättre? Jag ser också fram emot nya företällningar av Mens Night på Nordanåteatern 18 och 19 februari! Det ska bli så himla roligt att spela den igen! Sist det begav sig var det utsålt till sista plats och både publik och recensenter var helt lyriska! Jag också Åsa har så kul ihop och kommer också att producera nya påhitt under året som kommer. Jag hoppas att ni tar chansen att se det vi gör!


En galen show för mogna män och kvinnor! Välkomna!

Ja, det är verkligen skönt att känna sig så här uppåt! Hoppas det smittar av sig på den som känner sig mindre lycklig. Nu ser jag fram emot att börja fixa dagens middag som blir en japansk nudelsallad med tonfisk! Ska bara jobba ett par timmar först!


Ljuset i tunneln är här!