Skööön söndag!

Oj, så härligt att vakna och vara alldeles ledig! Har inte heller gjort många knop idag. Ätit och fikat och fått trevliga besök! Först av bästa Åsa och Lina som kom och tog en kopp kaffe på väg hem till Piteå. Vi hade också en liten utförsäljning av kläder ur min garderib som jag inte kan eller vill ha. Bra att ens egna felköp kan bli någon annans nytillskott! Superbra återvinning! Nu ska jag rensa mer till veckan när jag är ledig och då lär det bli fler fynd för någon annan och resten åker på vindan eller till Röda korset.

Sedan kom syster med familj på ett mellanmålsstopp på väg hem från Boden! Så trevligt! Har inte träffat dem på några dagar och det är alltid mysigt att ha dem på besök! Nästa vecka kanske jag kommer mig till att bjuda dem på middag också! Det är verkligen min tur!


Full fart är det i alla fall! Hon hann äta mellis, leka med katterna, mysa i soffan, leka med en fjärrkontroll...


Och den snygga outfiten var en ny present av farmor (igen) som ju även hon gärna köper saker till sitt barnbarn! Ja, hon får många saker det här flickebarnet men man kan inte låta bli att skämma bort henne!

 
Dags att åka hem - många kramar senare!

Och nu har jag just fått samtal av min egen söta dotter Emilia som kommer med positiva rapporter från Göteborg! Skönt att prata ofta! :)  En riktigt skön söndag med andra ord!