Ny dag, nya möjligheter!

Känner mig väldigt positiv inför den stundande arbetsdagen! Kan det bero på att jag just har spelat på travet och hoppas på lika god utdelning som förra veckan? Säkert! Vi vann ju 10 000:- hela revygänget förra lördagen och nu har jag alltså gjort en ny rad. Aldrig är man så positiv som innan loppen är körda! Haha!

Jag och Mats är spelrävarna i sällskapet och har idag tre andelar var i detta system. Ja, han hade ju tre sedan sist och jag kan inte vara sämre... Ska bli spännande att se hur det slutar. Jag fick ett sms från honom där han också bad mig krocka idag men det hinner jag tamejfanken inte! :)

Annars mår jag alldeles utmärkt och hoppas få göra det hela dagen! Idag har vi två utsålda föreställningar där den första är abonnerad av Gräv & Schakt. Det brukar vara hög stämning!

Nej, nu ska jag fika och se om jag får behålla maten...
#1 - - Lena J:

Hej

Skulle vilja komma i kontakt med dig ang något du skrivit tidigare. Kan du maila mig på min mail [email protected]

Det är ang det du skrev om ett brev från Italen

Mvh lena