Märklig dag...

Oj, vilken underlig dag. Började med att jobba några timmar och det gick bra. Sedan var det dags för lunch som också var väldigt god; Dubbla tortillas med kyckling, salsa, lök och ost. Gjorde mig klar för att åka ned på kontoret där jag hade bokat in möten hela eftermiddagen och då vände sig magen...

Först fick jag besöka toaletten ett antal gånger och sedan kräktes jag fyra gånger! Jag ställde in mina åtaganden och gick och la mig. Sov i 2, 5 timmar och sedan var jag frisk! Märkligt...

Nu har jag spelat föreställning och allt flöt på som vanligt. Fantastisk publik även den här gången! Känner mig lite svag och ska ta mig en macka och lite the men jag känner mig hur frisk som helst. Det kan väl inte vara vinterkräksjukan som beter sig så lindrigt? Ja, jag vet inte men är naturligtvis glad att det inte blev värre!

Ja, det är mycket som är märkligt. Nu läser maken i kvällstidningen att den första svenska gurkan för säsongen såldes för 2 300:-/kilo... Den innehåller väl fortfarande mest bara vatten...

#1 - - Ola T:

Skönt att det gick över fort. Min tro är att det som kommer hastigt också försvinner fort. Hoppas att det inte återkommer.

#2 - - Torbjörn Hk:

Mer vatten än i havet....