Helgen är över!

För vissa. För mig är helgen här! En riktigt bra spelhelg är till ände och jag känner mig väldigt nöjd. Det har varit varmt, roligt och intressant!

Mest glad blev jag nog över Toves hjärtliga tack! Denna underbara skådis blev själv nästan rörd över hur bra hon tyckte det var idag och det gjorde mig uppriktigt glad och varm i hjärtat! Tack snälla söta du! Det är väldigt många som är glada och det är kul men alla är nog inte lika förtjusta... Jag bjöd en vän som aldrig sett revyn på en biljett och träffade honom senare. Han sa ingenting så jag frågade om han varit där? Jo, det var intressant, svarade han. Och sedan: Men du får ingen recension!

Nej, jag behöver heller ingen recension. Jag vet att vi gör så gott vi kan och att det duger men vår typ av underhållning passar nog inte alla. Så är det bara och det gör ingenting! Alla människor är olika och det är helt OK! Förr i tiden skulle jag nog ha tagit illa upp men numera känner jag mig väl så trygg i det jag gör att jag helt accepterar detta. Skööööönt! :)

Syster yster med sambo var också där och jag blir så glad av att höra ditt skratt! Stor kram och tack för att ni kom! Nu sitter jag hemma och väntar på att maken också ska sluta dagens skift. Jag har spelat in Solsidan och dukat upp en ostbricka från Sonjas Deli! Oj, vilken underbar liten delikatessbutik vi har på Nygatan! Om ni inte besökt henne så gör det! Alla ostar är inslagna i små paket märkta med namn och jag ser verkligen fram emot denna avsmakning! 

 
Lite ost! Och lite Sonja!

Sådana här gånger kan jag verkligen sakna ett gott vin men det går bra utan också! Man kanske skulle koka lite the? Åsa berättade att det numera även finns provsmakning på thesorter som ska passa olika bra till olika maträtter. Det måste jag testa framöver!
#1 - - Helg:

Jag måste tillhöra den lttroade skalan här i stan, för varje år har jag tyckt att revyn har varit så bra, vissa år kanske inte bägge akterna, men i helhet, väldigt bra. jag har också jobbat en så där 22 timmar i helgen och avslutade den med ett glas rött till ost & kex...I morgon sovmorgon, me Like.