Glädjebesked värmer!

Iskallt ute men varmt inne i mig då jag har fått besked att älsklingsbilen är så gott som klar och får hämtas imorrn!!!!! Jag längtar!!!! Och jag som sagt att jag inte är någon bilfantast men jag har någon form av kärleksförhållande till mina bilar! Och så har det alltid varit, från första bubblan till nu!

Imorrn blir det också rep och genomdrag av Mens Night och sedan föreställning 19.00. Jag längtar!!! Himmel så positiv jag känner mig just nu! Måste dock vila en stund igen eftersom jag vaknade alldeles för tidigt och sedan ska jag bara plugga text och sjunga igenom alla låtar. Det är tur att jag är ensam hemma... haha!


Snart är vi där... Så kul!
#1 - - Maria:

Om du visste vad jag skulle vilja vara och se på föreställningen i morgon, tyvärr så tänkte jag inte på det när jag planerade mitt liv, så jag jobbar i morgon kväll och på lördag ska vi på en fest. Hoppas ni får en kanon föreställning du å a Åsa.

#2 - - Ola T:

Tror du drömmen besannas – att de har byggt om bilen helt och hållet?

#3 - - Anonym:

Ja, det kommer att bli en kanonkväll! Synd att du inte kan vara med Maria! Och det ska bli spännande att hämta bilen Ola. Jag hoppas den ser likadan ut....haha!