Värsta bästa!

Sov som en kratta och det hade också Åsa gjort. Inte lätt att koppla av när man hela tiden är rädd för att försova sig... Men jag vaknade 06.10 och då var det bara att stiga upp! En dryg timme senare var vi på plats i "Äpplet" för att prata med VD:n som skulle presentera oss. Han visste inte vad han gav sig in på eftersom han själv aldrig hade sett oss men var positiv och glad när han introducerade oss och kallade oss hela tiden för "tjejerna"! Det tackar vi för! Man kände sig ung på nytt! Haha!

Hur som helst var det proppfullt med glada frukostgäster och VD:n var minst lika glad efteråt. FÖr att inte säga imponerad! Och supernöjd! Det var vi också! Vi gjorde ett bra jobb denna okristliga timma och rösten höll hela vägen! Torr som en öken har jag varit i munnen hea tiden men huvudsaken är att det låter!


Så här nöjd var jag efter uträttat arbete och intagen hotellfrukost vid 9-tiden. Måste vara någon form av rekord för mig! Sedan gick vi och la oss igen och jag vaknade inte till förrän 12.30! Behövligt! Det var kanske inte jättelätt att sova eftersom de byggde om någonstans på hotellet och det lät som om de kastade betongfundament i golvet ovanför... Men jag var tillräckligt trött och slut för att "domna bort" ett tag!


Innan vi vände om till Skellefteå hann vi också med en indisk lunch tillsammans med Åsas son Simon och hans flickvän Jenny! Kul att träffa er igen ungdomar!

Åsa har fått dra ett hästlass idag och körde också hem i snöyran! Det tog längre tid än vanligt och det var svårt att ladda om för ännu en föreställning men när publiken garvade första gången så var vi i hamn! Vilka fantastiska människor vi hade i salongen idag! Skratt från första till sista stund och ett kanonhärligt stöd! Lövånger och Bureå rektorsområde hade bjudit all personal på föreställningen som årets julklapp! Och det måste ha varit uppskattat. 188 av 190 personer kom och såg ut att ha jättekul! En bra idé att ge bort en upplevelse!

Nu är jag hemma igen. Trött och sliten men så nöjd med att dessa "värsta bästa" dagar är avklarade! Hoppas på en bra natt och en friskare kropp och hals imorrn!