Ur led...

Det är ingen ordning på någonting idag! Uppstigen tidigt, återlagd i sängen efter ett antal koppar kaffe, uppstigen igen men utan klocka vilket gör att jag har glidit omkring i nattskjortan till klockan två... Herregud vilken oordning det är på mig idag! Men jag mår väldigt bra och har just kommit ur duschen så det ska nog bli föreställning idag med! :) Ska bli kul eftersom både vårt kompisgäng och bästa syrran med man kommer för att kika!


Snart är vi igång igen!

Men det verkar inte bara var tiden som är ur led. Läser och hör om varningar för dörrförsäljare som utger sig för att vara både döva och stumma. Om det inte vore så att varningarna är allvarliga och säger att de rekar för eventuella framtida inbrott så skulle det vara ganska kul att sätta dem på plats... :) Skrämmas lite eller tvärskrika eller kanske fråga om något? Jag vet ju precis hur svårt det är att hålla tyst! Haha! Det är nog tur att jag inte behöver spela stum... Hoppas dock inte att de dyker upp!

Nej, nu kanske man skulle ha ätit lite lunchmiddag eller gjort sig i ordning eller något annat mer ordningssamt. Om en dryg timme är man på plats igen på Nordanå! Just nu ångrar jag också att jag tog på mig ett annat underhållningsuppdrag imorrn... Hade varit skönt att vara ledig ett par dagar eftersom nästa vecka blir riktigt ruskig ur arbetssynpunkt... Men det är då det! Nu är nu och nu kör vi!