Uppesittarkväll!

Julaftonen närmar sig och nu har vi suttit i soffan och spelat både V75 och Bingolotto. Hoppas dock att utdelningen av klapparna imorrn ger mer i vinst! På kvällens spel kammade vi som vanligt noll... Men det gör ingenting. Hoppas att det gick bättre för barnen som är hos kompisar! Det var tydligen någon som spelade på travet för 4 kr och vann 34 miljoner! Inte illa med de skrällar som gick in idag!

Nu är allt klart förutom all uppläggning men den kan jag inte gärna göra idag! Skinkan är griljerad och provsmakad och det brukar vara den godaste mackan på hela julen. Sedan blir jag ganska snabbt less på all julmat. Själv skulle jag gärna fira jul men äta vanlig mat. Det passade vi på att göra ikväll! Vad passar bättre dan före dan än grillat?


Fläskfilé, rostade rotsaker och haloumiost! Såååå gott! Det är bra att varva lite olika mattyper och efter den här feta veckan får det kanske bli asiatiskt en längre tid för min del... Haha!

Och klapparna är som sagt inslagna. Det blev betydligt mer paket under granen än vi tänkt men det beror nog på att barnen har köpt massor med saker till oss! Jodå, de har lagt dit flera paket och jag vågar inte ens gå och provskaka... Hemligheter ska bevaras tills det är dags! Priset för årets roligaste paket går dock till Oskar som ska ge bort det här till Emilia:


Vad det innehåller? Ingen aning... Man kan inte ens gissa! :)

Nu måste vi sova lite så att vi orkar med morgondagen! God Jul och God Natt på er alla!