Tack och God Jul!

Ja, nu är man uppstigen, dricker kaffe och tänker tillbaka - både på en fantastisk spelperiod och en sista magisk kväll med "Julgalet - eller vi som aldrig fick bli lucia!" Så vansinnigt roligt vi har haft och vilken härlig publik som besökte oss den allra sista kvällen! Applåderna ville aldrig tystna och vi ville nog heller aldrig att de skulle ta slut... Ett underbart ögonblick att spara till en mörk dag mitt i vintern!


Sista gången man riggade lite ombyten på andra sidan scenen. Jo, så här glamouröst kan det se ut! Haha!


Sista gången Kågis fixade till stickningen! Han är den enda som fått beröm för att han stickar så fint men han är faktiskt den enda som bara har vevat med stickorna! Inte löns det alltid att man är ordentlig! :)


Sista gången Åsa sätter på Tomten! Nej, tomtemasken ska det väl vara?! Den här bilden blev något av "Herr och fru Jul"!


Sista gången man skrattar åt Nordanås teknikers roliga skylt på en del av den nya ljudanläggningen! Haha! Här har man inte råd att ställa ifrån sig läsken...


Sista gången man noterar att Åsas roliga rekvisita är på plats!


Sedan var det dags för uppsjungning och en massa larvande... Det bästa med bloggen och bilderna är ju att man själv kan titta tillbaka och notera att man har haft otroligt roligt! Vi har skrattat så mycket och njutit av varje arbetsminut på scenen! Här följer en serie glada hälsningar:


God Jul-hälsning från Kågis!


God Jul-hälsning från Åsa!


Ja, hon poserade så bra att det fick bli flera stycken!


Och en pratglad God Jul-hälsning även från mig! Ni ser ju tydligt att jag aldrig kan hålla munnen stängd... haha!


Mera sång!


Och mera oooooooo!


Vad Åsa och Kågis gör här vet jag inte men medge att de ser engagerade ut?


Och här då? Jesus?


Ni ser ju i alla fall var jag trivs bäst! I rampljuset!


Vi hann också mingla en sväng och Åsa fann till sin glädje en gammal kompis från Piteå: Biggan! Glad som alltid!


Och hennes man Christer! Det här är väl vad man kallar en bamsekram?


Föreställningen gick i alla fall hur bra som helst och jag vill rikta ett särskilt tack till damerna på första bänk! Jessica, Mariana m fl: Ni är fantastiska att ha i publiken!!! Ja, applåderna räckte länge idag och inte blev det mycket bus heller. Det enda som hände var lite ofrivilligt... Jag började prata med en kvinna i publiken där jag egentligen ska avbryta Åsas spagettiätning... Gissa om hon fick äta länge? Haha! Nåja, hon blev i alla fall både mätt och glad! Och de här vackra blommorna fick vi av världens bästa Mie! Tack söta du! Vi blev så glada!


Nu ska jag spara det här magiska ögonblicket i minnet länge, länge! Till alla er som besökt oss vill vi rikta ett stort Tack och en ännu större varning: Vi kommer tillbaka nästa år! Med vad vet vi inte, men det kommer! Det här är alldeles för roligt för att man ska vilja sluta!

Men först en riktigt välförtjänt vila! Ett par uppdrag har jag kvar men sedan kommer det att bli en god och ledig jul! Önskar er alla detsamma!
#1 - - Mariana:

Hej!

Tack för ännu en toppen kväll, Ni är ju helt otroligt tokiga...vi längtar redan till nästa gång!

Är grymt imponerad av Ert jul medley, fick nästan tårar i ögonen men inte av skratt denna gång!

Kram och ha en riktigt God Jul!