Släkten!

Ännu en kanonkväll på Nordanå och nu var det inte många stolar tomma! Superkul! Ja, nedräkningen måste väl börja nu när det bara är tre föreställningar kvar nästa helg. Torsdag, fredag och lördag - sedan får man vara julgalen på hemmaplan! Inte helt fel det heller! :)


Till middag valde jag och Åsa detta "hälsomål" från en känd hamburgerkedja! Så gott! Och så smällfet och proppmätt man känner sig efteråt... Haha! Somliga straffar Gud genast och en del väntar han med tills de har ätit klart... :) Nåja, det händer inte ofta och ibland får man bara ett sånt suuug!

Lite piffning och sedan var det dags att ta emot publiken! Många glada människor i vimlet idag också!


Här ser ni (längst bort) min gamla gymnasiekompis Christina och hennes man Robert! Kul att träffa er alla! Robert och Christina vill egentligen inte vara revisor respektive rektor... De vill stå på scenen! Vi får väl se om vi kan få ihop det någon gång! :)


Och här hittade jag också vårt kompisgäng! Urban och Anders ser ut att trivas och det förstår jag när de fick lägga beslag på söta Lisa!


Per-Erik tog hand om Urbans sambo Helena så det var ingen ordning här heller! Marika och Carina såg inte ut att protestera! Kul att ni kom allihopa!

Och ännu roligare var det nog efter föreställningen då jag fick kramar av Malin och Martin som verkligen gillade föreställningen! Det gör mig extra glad eftersom Malin ju sett allt jag gjort och är en bra och klok kritiker! Man behöver det också! I en av monologerna finns dessutom både min syster, man och släkten med. Kanske inte i helt positiva ordalydelser... Och vad tror ni jag får se i salongen efteråt? Min morbror, moster och kusin med man! Haha! Nu är det ju tur att de har humor eftersom jag i monologen också säger "Fy fan för släkten!" Haha!

Ja, som ni förstår är inte allt som sägs på scenen sant. Man måste skruva till det för att det ska bli roligt också! Föreställningen heter ju som bekant "Julgalet"... Kul var det i alla fall att ni och alla andra kom och kikade på oss! Det tackar vi för! Önskar alla en bra fortsättning på helgen!