Sjuksänga...

Det blev bara värre i halsen igår kväll och skallen tätnade så jag åkte till syrran och lånade lite "droger". Jag gissar att jag fått förkylningen av henne så då passar det ju bra att överta även medicinerna... haha! Jo, jag har haft samma sorter själv tidigare så jag vet vad jag gav mig in på.

Det blev en jättekonstig natt med mycket drömmar och vakentid. Däremot sov jag till halv tolv men kände mig inte ett dugg bättre! Nu har jag sovit ett par timmar till och kanske, kanske känns det som om det går åt rätt håll... Jag har absolut inget tålamod och vräker i mig allt från hälsokost till Cocillana Etyfin. Det måste gå! Men att jag är så trött betyder ju att det är något skit i kroppen!


Nu ska jag jobba en stund med det allra nödvändigaste. Jag och Åsa ska ju göra en variant på Julgalet på två personer imorrn kväll så vi måste modifiera lite. Torsdag morgon ska vi göra en variant på Mens Night så det blir lite snabba kast i hjärnan. Och torsdag kväll är det Julgalet i Skellefteå igen! Det finns bara ett fåtal platser kvar den här helgen så det ska bli en kul avslutning på spelperioden!

Håller tummarna för att jag ska snart ska bli bättre. Ni kan väl hjälpa till! :)
#1 - - Maria:

Ajajdå, hoppas du kurerar dig extra snabbt, för Julgalet klarar sig inte utan dig..Pitbon är ju bara en skuggfigur..Du är ju stjärnan, Eller Hur???

#2 - - Ola T:

Självklart håller vi tummarna. Jag lovar att jag ska tänka dig frisk. Kanalisera bara goda tankar till dig.

#3 - - Nina L:

Hänna blåtokhålles he både fingrar å tår!