Sista!

Tiden går så rasande fort och jag tänkte mig en tidslinje där december var oerhört avlägsen men nu är den här och halva har snart gått! Det betyder att vi ikväll gör sista Julgalet och att det sedan bara återstår ett par andra uppdrag innan det är Jul och ledighet! Första riktigt lediga julen och nyåret på 30 år! Otroligt!

Och drömmen om en vit jul har också infriats! Jag kunde i och för sig ha varit utan snö eftersom det betyder en make som inte är på bästa humöret... Skottning är inte hans favoritsysselsättning och jag förstår honom! Jag har dock fått ledigt från detta p g a förkylningen men till veckan är det min tur att också hugga i! Och en dag är det väl helt OK att ta tag i snöskyffeln men inte varje... Hör du det? Inte varje dag! Hoppas det gick fram!


Min önskan om att vi får ha samma traktorförare som ifjol verkar dock ha infriats! Han är igång och det ser ut som om han är lika noggrann som tidigare! Vi har aldrig haft någon större snöröjning fram tills han kom och tog över! Välkommen, välkommen! Tänk att man kan bli så glad över att se en traktor?

Nej, nu måste jag fixa mig i ordning och åka ner på Nordanå för sista gången! Vi ses!