Showtime!

Det blev inget bloggande på hela dagen beroende på att jag har haft häcken full! Lite sovmorgon och lite kontorsfix men redan klockan tolv var det samling på Nordanå för bygge och tekniskt genomdrag av vår julgalna föreställning! Man behöver gå igenom allt igen när man plockat ned och återigen satt upp både dekor, ljus och ljud. Vi vill ju att varje föreställning ska vara som originalet! Och eftersom hyran är så hög har vi inte råd att låta allt stå kvar under veckorna. Men det här funkar faktiskt bra!

Gullevaktmästarna på Nordanå hade kört upp bygget med hissen när vi kom och Robert hade ställt upp skärmarna så vi fick faktiskt ägna oss åt justeringar. Lovely!


Här riktar Åsa en lampa! Eller så flyttade hon den 2 cm... Allt är relativt! Haha!


Själv hängde jag glitter! Viktiga, viktiga uppgifter! :) Nu tror ni säkert att vi inte bryr oss men jag är faktiskt på centimetern ganska noga med var allting står! Vi har däremot rätt mycket humor... :)


Åsa! På väg att bli snygg! Ja, vi bestämde att hon skulle kamma ut lockarna lite...

Kanontrevlig publik även ikväll! Alla uppskattar verkligen lösningen med mat och dryck före showen! Matplatserna är slutsålda och det är så gemytligt och trevligt när vi går runt och hälsar alla välkomna! Norran hade bjudit sina annonsörer och ett par företag passade på att gå hela avdelningar - vi har lyckats med konceptet och det känns superkul! Det kommer mera mat och show på Nordanå!


Efter föreställningen fick vi också äta kvällens jul-tapas-tallrik! Så gooood mat! Bra jobbat Mie! Men vi var egentligen aldrig oroliga! Så lite oroliga att vi inte ens har provätit den förrän nu... Det kanske låter naivt men vi litar på Food och de har lyckats även den här gången! Bara "sovle"! 


Kågis och ljudteknikern Micke var också hungriga! Det blir man väl efter att man jobbat? Fast det känns inte som om jag jobbar när jag väl står på scenen. Det är bara så vansinnigt kul och jag känner mig så hemma!


Tack för ikväll bästa Åsa! Se inte så allvarlig ut! Vi är ju komiker... Haha!

Nej, nu ska jag varva ned och sova länge. Imorrn ska vi jobba med planering under dagen och sedan blir det show igen! Syyyyynes!