Shopping och mat!

Min sömn börjar gå till världshistorien nu... Halv tolv... Ja, jag vet inte vad som tar åt mig men trött är jag! Nåja, sedan har det blivit desto mer aktiviteter! Efter dusch och kaffe åkte jag ner på stan för att inhandla ytterligare några klappar och nu är jag nästan klar! Har gott om tid nästa vecka så det känns bara kul att få gå en runda till. Jag har ju gjort bort de viktigaste!


Och det var fint på stan även idag! Jag gillar träden!

Sedan blev det matshopping och middagsfrämmande av syrran som var gräsänka ikväll. Kul att få rå om tjejerna!


My hade varit duktig på affären och därför fått köpa en Smurftidning med medföljande figur! Tidningen kanske inte var lika intressant som själva smurfen men det blev i alla fall en stunds läsning i soffan!


Sedan fick jag hjälp i köket med salladstillverkningen! Sådan mor, sådan dotter! Jodå, hon har fint handlag med kniven och Avocado är lagom svårt att ta hand om! Gott dessutom! Förutom den goda salladen åt vi baconlindad fläskfilé och potatisrullar. Blev helt OK!


Dumlekaka till efterrätt! Gott, gott, gott och väldigt "chokladigt"! Haha!


Lite mys med bästa mamman så fick man också öppna påsen med skumtomtar! Den smaskade vi i oss till årets Julkalender som är riktigt fin och väldigt spännade! En trevlig kväll har vi haft och nu väntar "På spåret" och lite textjobb! Om jag är trött på morgonen så är jag i alla fall pigg på kvällen!


Tack för idag Gullunge!