Lite sorg...

Så här är det alltid när en föreställning är färdigspelad... Jag blir lite tom inombords, humöret är inte på topp och jag känner mig lätt irriterad eftersom det är något jag saknar... Det kanske inte är så konstigt när man levt med en produktion ett halvår... Jag kommer att rycka upp mig men känner faktiskt lite sorg!

Det bästa man kan göra är väl att börja skriva på en ny! Eller kanske omfokusera och ta hand om julförberedelserna! Jag har inte köpt en klapp ännu men har ju gott om tid den här veckan så det gäller att skriva lista och ge sig ut i vimlet! Sedan måste jag också förbereda lite mat och annat pyssel men jag har ju så gott om tid att det säkert kommer att ske i sista minuten - som vanligt! Haha!

Nåja, idag har det blivit en del nödvändiga ärenden och lite mailande om kommande uppdrag nästa år. Man måste ju se till att man får jobba även då. Men ändå skönt att vara hemmavid den här veckan och hinna njuta av lite ledighet och vinterstämning!


Talgoxarna leker utanför fönstret och har också hittat till fågelhuset! Det är fint!