Klappar!

Det blev en ganska seg dag där jag inte verkar vilja vakna alls. Tur att det snart är dags att gå till sängs... haha! Kan det vara vädret som gör att man inte har någon energi? Nåja, jag har faktiskt hunnit det jag tänkt i alla fall. Trevligt med morgonfrämmade var det och eftersom man kommit sig upp var det bara att dra igång! Har fortsatt med lite pappersjobb och påbörjat ett par texter. Tänker mig en fortsättning imorrn så jag behöver inte bli klar idag. Det är skönt att slippa panikkänslan...

Hann också ut en sväng för att köpa några julklappar! Jo, nu älsklingsbarnen - det blir paket även i år! Har några kvar på listan men de viktigaste är faktiskt fixade - och de roligaste är kvar eftersom jag ännu inte handlat till My! :) Det är alltid kul och känns också ganska prestigelöst. Hon blir glad för allt!


Såg i ett reklamblad att de sålde barndatorer för 200:-. Skulle säkert ha varit kul att köpa men hon vill nog hellre ha en riktig! Hon är ju lite bortskämd med Äppelprodukter hemma... Haha! Men på den här står det ju nästan "Apple"?

Nej, jag måste göra en plan för morgondagen så att stunden på stan blir effektiv! Sedan är det ledig fredagkväll och då gäller det att inte ha så mycket inplanerat - annat än riktigt god middag! Nu hade jag tänkt se TV men jag hör ljudet av (ännu en) fotbollsmatch i bakrunden så jag gissar att det blir till att läsa Karin Wahlbergs senaste deckare istället. :)

Ha en bra torsdagkväll alla!
#1 - - Maude W:

Men Monica! Inte menar du väl att du väljer bort att se på fotboll?? Då har du kvar nåt att uppleva av livets spänningar! Nog för att deckare är kanon men tjugotvå killar i kanonform är inte att förakta...