Julgraaaaaaaan!

Fick trevligt besök på morgonkvisten! Visserligen fick de plinga på dörren en stund eftersom jag fortfarande sov men de verkade inte särskilt sura för det! Istället hade de med sig snyggaste julgranen!!!


Pappa är värsta julgransexperten och nu fick vi den inte bara huggen utan även hemkörd! Det tackar vi särskilt mycket för! Den här kommer att bli så perfekt!


En close up!

Jo, maken är också bra på granar men vi har inte riktigt haft tid att ge oss ut ännu så den här leveransen tackar vi extra mycket för! Jag är lite petig med den här detaljen och ifjol köpte vi på vinst och förlust en gran eftersom tiden inte riktigt räckte till. Den blev också jättefin men det är något speciellt med ett träd från skogarna där hemma! Särskilt som vi ska ha båda familjerna här på julafton!


Pappa och mamma var också så söta idag! Pigga och glada! Jag var kanske inte lika pigg men stannade istället uppe längre igår kväll och bakade lite goda kakor som jag kunde bjuda på! De skulle sedan vidare för att hälsa på min moster som brutit lårbenshalsen... Tråkigt, men vi får hoppas att det snart är läkt!

Nu ska jag dra igång resterande jobb, skriva lite text inför ett par kommande uppdrag och sedan ge mig ut för att köpa ett par julklappar! Gläder mig mycket åt att granfrågan är löst! Nu gäller det bara att leta fram ljusslingan och kolla om den fungerar... Haha!