Halsont...

Fortsätter att känna mig lite risig i kroppen och halsen. Inte sjuk ännu men det är något på gång och jag vill verkligen inte ha det! Har varken tid eller lust att bli sjuk nu! 

Ni förstår säkert att det inte är förkylningen som sådan jag fasar för utan det är rösten jag är rädd om. Jag behöver ha den i fullgott skick hela veckan! Håller tummarna för att det lugnar ned sig och äter C-vitaminer och annat nyttigt under tiden! Ja, jag hoppade t o m över träningen ikväll även om den är något jag behöver. Jag vågar inte göra något som kanske förvärrar läget. Man vet ju aldrig...

Möten idag och en kortis på stan där jag inte kände någon som helst inspiration... Vad ska jag köpa för julklappar? Så istället för att gå där och dra åkte jag hem efter att ha köpt en röd tröja till julafton. Till mig själv! Herregud så ego! Nej, jag är inte ego men trött och sliten och då blir det inte ens bra med shopping!


Men det var fint på stan med pynt över gågatan!

Nu ska jag mysa ned mig i soffan och dricka lite varmt! Håller tummarna för att det känns bättre imorrn!


#1 - - Ola T:

Honung, honung, honung...

#2 - - Maria:

Men Ola, Om Monica dricker honungsvatten, är du inte rädd att det ska komma biljud från henne?

#3 - - Monica:

Haha! Ni är då för roliga! :) Jag kurerar mig allt jag kan! Tack för att ni läser och stöttar! Kram på er!