Fredagsmingel!

En riktigt bra eftermiddag där vi planerat nästa års aktiviteter! Känns bra att vi både bokat in jobb och har nya föreställningsidéer! När dessa tar slut får man väl ge upp - men så länge det "poppar upp" nytt så kööööör vi!


Jag och Åsa siktar på fortsatt samarbete och det känns kanonkul! Och (till min svågers glädje?:) så har hon blivit med ännu en fruktprodukt...

Sedan åkte vi ned på Nordanå för att göra oss klara för kvällen! Det tar längre och längre tid... haha! Efter uppsjungning och fix på scenen hann vi också en runda i minglet! Trevlig stämning som vanligt!


Delar ur klanen Löfgren! Jodå, det är Thomas och Sörens syrror!


Glada brudar med röda partydetaljer! Kul att så många tar på sig något rött när de kommer på vår föreställning! Snyggast hittills är dock Anders Thylin i röda byxor! Tyvärr hade jag inte kameran med mig då...


En del ville hålla in magen men det behövdes faktiskt inte! Hos oss får man se ut som man vill! Se bara på oss... :)


Glada "Metallare" med "Sulle" i spetsen! Roligt att ni kom!


Och Åsa haffade bästa "Kecka" i vimlet! Snygg skjorta som attan hade han på sig men den dolde ju Åsa... Typiskt!


I baren stod Mie och sonen Felix! Värsta ruschen var över så de hade tid att posera lite för mig! Bra jobbat även ikväll!


Åsa och Anna-Lena hade tagit plats i trappan där det tyvärr inte var så pyntat... (kolla stegarna...). Tur att de är så snygga själva!


Och två av Åsas fantastiska systrar kom från Piteå för att se föreställningen igen! Mona och Barbro är riktigt pärlor med helt fantastiska skratt! Jodå, de är värre än mig! :) Och naturligtvis helt underbara att ha i publiken!

Det var som sagt många bekanta i publikhavet ikväll och det är extra kul! Tack allihopa för att ni kom och gjorde även den här kvällen minnesvärd! Vi njuter! Nu ska jag sminka av och varva ned men känner mig lite sorgsen... Läste ut Keplers "Eldvittnet" igår och den var så fantastiskt bra! Nu saknar jag gemenskapen och måste ta mig an något nytt innan jag somnar. Det är alltid lite jobbigt att lära känna någon ny... Men jag ska vara öppen, flexibel och lösningsinriktad! Det måste gå!

Ha en bra fredagkväll! :)
#1 - - Maria:

Vi är väldigt nöjda med kvällens show, skrattade mycket åt Åsas.....s...systrar....ja även hennes skämt förstås..Ni är bra, bjuder på er själva hela tiden. Tack !

#2 - - A-L:

Tack för en rolig kväll. Skrattade mycket. Kan rekommendera Kråkflickan och Hungerelden, men även böckerna i Hammarbyserien.