Dan före dan!

Jojo, nu har man varit på ICA en gång till! Haha! Jag blev väl inte direkt förvånad. Skrev upp några saker som vi glömt igår och vaknade sedan i natt och myntade ordet "Gravlax"! Nu är också den inköpt! Och eftersom maken tvingade ut mig tidigt (d v s direkt från sängen) så var det ingen större skönhet som shoppade loss men det blir nog bara mer och mer folk ju längre dagen går och de flesta verkade ändå ganska matfixerade!

Nu bör det mesta vara klart eftersom jag också knåpat ihop matjesillsallad, Janssons Frestelse och dessert! Maken pratar om städning men jag tror att jag kan komma undan om jag bara står vid köksbänken och ser lite upptagen ut... Eller?

Jag har ett par klappar kvar att slå in till mannen i mitt liv men han ränner ju runt hela tiden så det är svårt att få vara ifred... Dessutom verkar han vara lite "övervänt'"!


Han har t o m slagit in sig själv i väntan på tomten... haha!

Återkommer med årets finaste julhälsning men den måste jag hålla på ett par timmar till! Nu ska det spelas Wordfeud en stund! Man måste lägga in pauser också... :) Måste dock avsluta med en bild från Skellefteå Kommuns Facebooksida som jag lånat av Carina Wallin. Den var bara för bra! Titeln är "Skellefteå i Vinterskrud". Varsågoda!


Torggrillen...