Dagen efter...

Oj, idag är man verkligen seg och så härligt nöjd och avslappnad! Vaknade dock i natt av illamående och tänkte att "julmat ska jag aldrig äta igen" men när jag fått gå på toan och sovit några timmar till så drog jag lika förbaskat igång en juldagslunch med rester... Ja, nu vill man tömma alla förråd och det kommer nog att ta några dagar.

Vi har annars inte gjort särskilt mycket - precis som sig bör en sån här dag. Jag minns (med någon sorts fasa) att förr om åren när barnen var små och jag endast var ledig dessa tre juldagar så hade vi all tid inbokad... Hur dum får man bli? Nåja, det är lugnare nu och jag tycker personligen att det är bättre med ett stycke fullmatad dag och sedan två dagars vila! Jag ska nog vila mer än så också!

Har tittat över mina fina julklappar och är såååååå nöjd! Trodde aldrig att jag varit så snäll men det måste ha varit ett ovanligt positivt år!


All ny läsning är höjdare! Både glättade magasin och nya böcker! I love it! Betyder också att det kräver att jag sitter lite stilla! Haha!

Ett paket som dock kräver engagemang var min systers som gett mig en Hälsokontroll på Eddahallen med en uppstart för mitt nya liv! Härligt! Känns som en bra början och jag som alltid älskat att simma kanske kan komma igång med det också! Nu kan livet bara bli bättre!

Dessutom fick jag handskar, supercrème, knivslip, brickbord, halsband, läppglans... Ja, jag kunde hålla på ett tag till om jag ville. Alla andra verkar också nöjda över paketen så det är en avslappnad och mysig juldag här på Morö Backe! Tjejerna ska ut på lokal ikväll så det blir väl lite körning men det är också det enda!

Vi hörs när jag rörs igen... Nu läsning!