Brunch!

Skulle få sova så länge jag ville men vaknade ändå halv tio! Det kan tyckas länge för vissa men bara OK för mig... Vi är olika! :) Nu har jag degat på en stund och mest druckit kaffe men ser fram emot en heldag med Åsa! Vi börjar med Brunch till lunch och fortsätter med planeringsjobb hela eftermiddagen. Fix, smink och soundcheck 17.30 - sedan är vi igång med Julgalet igen 19.00! :) Jag behöver kanske inte säga att det är superkul att spela! Haha! Jag älskar ju mitt jobb!

---

Och eftersom jag är lite seg idag så blev det paus för dusch och matlagning! Här kommer brunchen mina vänner!


Fil, yoghurt, flingor, müsli, skinka, ost, leverpastej, gurka, paprika, bacon, äggröra, bröd och naturligtvis amerikanska plättar med lönnsirap! Himmel vad vi har ätit! Så gött!

Nu blir det planeringsarbete för hela slanten! Vi hörs när det rörs!
#1 - - carre:

ni är väl värda denna super brunch.... Hälsa dina goa skådis vänner. Ha så kul med all Julgalet som är framöver:) kraaaaam.