Walking!

Lever nyttigt idag! Har egentligen gjort det en hel vecka men helgen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig... Eller så blev den det! Haha!

Nu gjorde jag i alla fall en hälsosam middag med egen remouladsås till fisken. Jättegod! 1 pkt gräddfil, 1-2 msk lättmajonnäs, salt, peppar och ca 1 dl hackad smörgåsgurka. Bättre än de feta, köpta såserna! Men det är ju inte alltid att det nyttiga smakar bättre. Ibland måste man bara ha lite grädde och smör. Men kanske inte varje dag. Åtminstone inte jag...

Nåja, nu har jag också fortsatt min promenerande och det blev en rask runda med handledsvikterna! Känns i alla fall tillfredsställande!


Men det jag egentligen längtar efter är ju en kladdig chokladbakelse... Haha!

Har pratat med bästa Åsa idag och ser verkligen fram emot att sätt igång på måndag då vi startar upp med en jobbdag i Piteå! Har försökt skriva idag men det har inte velat sig riktigt. Väntar fortfarande på inspiration och nu är det kwälla! Har tänkt titta på den underbara danska programmet "Det söta livet" men då måste jag nog ta mig en söt frukt för att stå ut! Hon gör helt underbara desserter... Det blir någon typ av självplågeri! Haha!