Vilken kreativitet!

Oj! Man blir helt slut! Vilken dag vi har haft! Och jag är mer än nöjd över hur långt vi har kommit! Började med ett praktiskt möte med Mie från Food som ska ta hand om matserveringen när vi drar igång julshowen i november. Det kommer att bli Show & Mat på samma biljett med servering och bar på Nordanå. Känns helt perfekt i nuläget faktiskt! Resultatet hoppas vi ska bli både roligt och njutbart!

Därefter har jag och Åsa suttit och planerat samt haft möten med både Kågis och Robert om våra kommande produktioner. Robert är ju vår tekniker i Mens Night och det blir lite turné i höst innan julen drar igång på allvar. Och Kågis ska både regissera och medverka i vårt kommande upptåg! Kul! Paus för lunch efter ett par timmars jobb:


Kågis, Åsa och Robert skimrade i grönt i regnet sedan jag utrustat dem med några kvarvarande paraplyer från sommarens arrangemang.


Ja, jaa... Åsa hade t o m matchande glasögon! :)

Hur som helst ägnade vi eftermiddagen åt fotografering till press och affisch och ett sjudjävla spånande och genomgång av skrivet material. Man skulle kunna tro att vi skiver oktober med tanke på hur mycket vi avverkat och inte 18 augusti... Det känns otroligt skönt och innebär att det nu blir en lång och härlig helg istället! Och kanske blir det surströmming?


Fick nämligen i present av Åsa denna handlagda delikatess från Kallax!


Kommer bara i numrerade expemplar! Den ska nog sparas till en kväll framöver och jag ser fram emot att testa denna unika sort! En Grand Kallax sitter väl aldrig fel?

Väljer att avsluta med en av de mer galna bilder som vi tog idag. Behöver jag säga att vi skrattade väldigt mycket?


Och det är sonen som fotograferat idag! Tack Oskar! Du är fantastisk både på att plåta och att stå ut med din mamma! Nu återstår bara att välja en av dem till vår kommande affisch och det kommer att bli nog så svårt...

En fantastisk dag! Tack för att jag får spendera mitt liv med så underbara människor!
#1 - - Ola T:

När man kommer på något brukar det – åtminstone i serietidningsvärlden – illustreras med en lampa över huvudet. Så av den sista bilden att döma förstår jag mycket väl hur kreativ dagen varit…

#2 - - Elly Johansson:

De gröna paraplyerna matchar också luciakronorna, vad det nu ska vara bra för? JA, men om det snöar och denna huvudbonad hade levande ljus vore det kanske utmärkt....eller inte! O hemska tanke om paraplyet kom för nära och ljuset blev så där alldeles "levande". Då skulle nog paraplyet se ut som mitt efter denna regniga dag ha antagit samma färg dessutom. Pinnar som spretar hit och dit* och inte mycket till att skydda huvudet. Du har inte ett paraply till övers...?

#3 - - Monica:

Jag lever ju alltid efter devisen: Grönt är skönt! Nu vågar vi ju inte ha levande ljus eftersom vi är så "slamsiga"... Och tur är nog det! Det är som Ola säger: Vi är ena riktiga ljushuvuden... haha!

#4 - - Åsa:

...å du är underbar att jobba med!