Vaken!

Uppe med tuppen och känner mig enormt taggad inför dagens arbete! Det ska bli så roligt att fortsätta det lustfyllda jobbet som en ny föreställning innebär! Kul att Kågis ska vara med idag så att vi också får träffas hela ensemblen!


Nu har jag avnjutit en rejäl frukost och läst både Norran och DN som vi också prenumererar på en tid. Jag måste säga att det är en tidning jag verkligen gillar! I sommar har jag varit så usel på att läsa dagstidningar men det skyller jag både på värmen och den lättja som semester och ledighet för med sig. Skönt ibland att bara vara! Och nyheterna får man ju när man vill på nätet. Men nog är det roligt att bläddra! 

Senaste nytt är väl att Oskars surströmming vann Norrans test och att vi ska få en kunglig arvinge! Inga helt oväntade nyheter om ni frågar mig. Roligaste nyheterna idag hittade jag på Emilias blogg http://emilias.spotlife.se/ där hon lagt upp nyheter för skohösten! Snygga dojor! Vill ha! Men nu, dusch och iväg!

#1 - - Emilia:

Den har inte kommit ut i butik än! Men kan säga till när den gör det=) kraam

#2 - - Monica:

Suveränt! Vill ha! Det stod Monica på dem! :)