Surprise-party!

Fortfarande mätt efter gårdagens alla kakor och goda mat har jag mest legat lågt idag. Nyss kom jag äntligen igång och gjorde en racerröjning här hemma med dammsugning och bortplockning. Jag blir förundrad hela tiden över hur mycket vi kan dra fram när vi bara är tre vuxna personer hemma just nu. Märkligt... Men sant!

Har också varit iväg med maken och köpt present till kvällens födelsedagsbarn. Ja, han fyllde redan i våras men det tar lite tid innan man får ihop alla som ska vara med och fira... Vi brukar nämligen knytkalasa ihop mat och dryck och göra en överraskningsfest för den som fyller år och nu blir det äntligen ikväll! Ska bli så kul! Och eftersom han inte läser min blogg så vågar jag skriva att det ska ske just idag. :)

Ska bara komplettera med lite nybakt bröd - nej, jag ska inte baka utan köpa - så är allting klart. Hoppas jag hinner med en promenad vilket skulle kännas bra för mitt nyttigare liv. Annars blir det mest bara påfyllning den här helgen och det tror jag att jag har ägnat mig åt hela sommaren... Det känns i alla fall så när man tar på sig jeansen igen!

Vi hade hur som helst en trevlig kväll igår med en lång sittning i uterummet. Nu är det äntligen dags att börja elda i kaminen när vi sitter där ute. Det har man inte behövt den här sommaren... Men det är ganska mysigt med lite höstigare aktiviteter också!


Fina blommor fick jag även av familjen! :)

      
Bubbel och god mat kompletterade firandet!

Nej, nu duger det inte att sitta stilla! En racerpromenad på det här så är jag fit fot fight igen! Ja, möjligen en dusch på det för allas trevnad...:)

Återkommer med en partyrapport!