Racerdag

Satt uppe och skrev länge igår och börjar komma på rätt köl med texten. Det ska nog gå det här också! Men himmel vad trött jag var imorse... Nu ska jag iväg på ett förlängt lunchmöte och sedan hem för att fortsätta skriva. Ser fram emot kvällen då jag och Åsa ska mötas i Kockduell på Matfesten!


Persson vs Lindgren! Kan sluta hur som helst...

Ni som vill heja eller provsmaka våra rätter kommer till Krafttältet på Matfesten 18.00! Jag undrar vad vi får för råvaror? Förra gången var det griskött som bas och nu hoppas jag nästan att vi får fisk! Ja, man vet inte. Det enda jag hoppas är att vi inte får samma mat som sist...

Jag ska ännu en gång kampera ihop med Malin Falkman och det kommer att gå som ett hejsan! Åsa får Tyske Kocken vid sin sida och kommer att bli livsfarliga men börjar det gå åt skogen får man väl börja sabotera! Haha! Är det tävling så är det. Spännande ska det i alla fall bli!
#1 - - Ola T:

Jag tror att du vinner. Tyske kocken kan vara svår att förstå för en som bor ännu längre norrut.

#2 - - Maria:

Vi kommer och hejjar, blir svårt detta då Åsa är norrbottning, men jag Hejjar nog på dig !!