Otrevlig?

Ja, jag kanske inte är på mitt allra bästa humör alla dagar även om jag tror att jag oftast är glad. Idag har jag en "sämmerdag" så därför har jag bestämt mig för att hålla mig hemma och göra annat där jag inte behöver träffa så mycket folk... Jag är ju på något sätt "av eller på" när det gäller både energi, humör e t c

Men ibland kan jag tydligen uppfattas som otrevlig även om jag är på gott humör. Jag hade ju ett stort företagsevenemang i slutet av juni som ju gick som en dans och därför också var otroligt roligt! Nu fick jag höra att jag tydligen träffade en person (som jag inte känner) som hade tyckt att jag var väldigt otrevlig... Inte bra! Jag försökte dra mig till minnes vad som kunde ha hänt och kom på att enda gången jag var kort i tonen under kvällen var när jag skulle mota bort ett gäng som kom in i lokalen där vi var för att låna toan... Jag tyckte inte att det var OK eftersom jag hyrt hela stället för ett internt arrangemang och det står jag nog för fortfarande.


Här var jag i alla fall inte arg även om jag ser allvarlig ut... Möjligen lite fult klädd men det hörde ju likom dit...

Om man börjar släppa in folk till höger och vänster så vet man ju till slut inte vilka som ingår... Det var dessutom fri bar och det gör också att man inte vill ha in folk som snyltar. Nu vet jag ju inte om det var den typen av människor men hur ska man kunna veta när man aldrig har träffats? Mitt uppdrag var ju att ta hand om min kund och inte alla skelleftebor som vill använda toaletter på Nordanåområdet... Jag minns att jag sa att det inte var OK och att det var en privat fest, men om det uppfattas som otrevligt så står jag nog för det fortfarande! Min kund och mitt uppdrag är viktigast för mig - det är ju så jag ska överleva!

Nåja, detta är glömt och är inte heller anledningen till mitt dåliga humör. Jag ville bara klargöra hur jag som företagare måste agera. Alltså blir jag hemma idag och ska bara ringa lite om morgondagens jobb så att jag får lite mer detaljer om vad som förväntas av mig. Jag ämnar nu gå ut och klippa gräset för att bli av med lite negativ energi! Har jag tur går det över...