Nu är det klippt!

Jobbade undan en hel del här hemma idag och började också på en sångtext vars tema jag fortfarande tycker är lite för svårt. Njaaaa, vi får se hur det slutar. Jag kanske låter den handla om något helt annat imorrn... Praktiska saker har det också blivit så jag kände mig nöjd när jag äntligen lämnade huset för att åka och klippa till mig! Det var verkligen hög tid. Eller hur?


Före. Lång-djävla-hårig och allvarlig! De enda som är glada är det glättiga omslagsparet på Svensk Damtidning!


Efter! Lycklig, nyfriserad, en kvinna på väg ut i livet (eller åtminstone till bilen)! Haha!

Dessutom hittade jag en massa recept i en annan tidning. Jo, jag missade att läsa om Kronprinsessan men det står säkert samma saker där nästa gång... I bakgrunden ser ni min lika glada, duktiga och trevliga frisör Sara! Tack för idag! Vi har nästan samma frisyr nu men har som tur var benan åt olika håll så att våra män inte ska ta fel...


En god kesoröra till en grillad köttbit måste man ju spara receptet på! Tur att jag alltid har med mig kameran. Därför kan jag också dela med mig!

Och efteråt blev det en sväng till älsklingssyrran som även hon var gräsänka ikväll. Blev bjuden på god mat och mycket trevligt prat! Jag har den bästa syster man kan ha!


Och hon har den skitigaste ungen... "My med ketchup" kallar vi den här bilden. En sockersöt skitunge med andra ord!

Malin fick besök av en arbetskompis som jag också känner lite, eller åtminstone tycker att jag känner eftersom hon är så himla trevlig! Det blev kaffe och en massa surrande innan det var dags för läggning och hemgång. Och nu tycker jag också att jag känner henne lite på riktigt! Trevligt att träffas!

Väl hemma blev det en rask promenad i den härliga luften. Jag tror att rötmånaden har dragit förbi. Det känns lite mer höstigt med högre luft nu. Har också satt igång en köttgryta som står och puttrar så det kommer att finnas mat på bordet även imorrn! En härlig dag på alla sätt och vis!
#1 - - Malin:

Nämen, det är ju jag som har den bästa systern :-)

#2 - - Anna CW:

Ni är för söta ni Lindgrenskor! :)

#3 - - Monica:

Haha! Tack Anna med det är ju Malin som är sötast! :)