Nöjdare!

På en mätt mage sitter ett glatt huvud! Ja, åtminstone mindre surt. Det blev inte helt fel med middag. Känner mig åtminstone lite mer energisk och tog datorn ut till uterummet för att fortsätta med lite jobbfrågor. Nu har en del saker klarnat så det är nog bra att lägga det åt sidan ett tag för att det ska mogna. Känner mig också lite mindre negativ så jag passade på att ta en kvällspromenad för att klara hjärnan ytterligare. Pratade också en stund med bästa syrran och det är bra att få ösa ur sig lite när man har en dålig dag.

Inte fel att röra på sig heller och istället för handledsvikterna så tog jag med mig kameran. Det brukar muntra upp mig men idag tänkte jag mest på att semestern och sommaren är över så bilderna blev därefter...


Slutsemestrat...


Slutblommat...


Definitivt börjat om att jobba...


Men en fin kvällshimmel var det i alla fall och nu väntar provsmakning av dagens glassproduktion. Det ska bli gott! Ser fram emot morgondagen!

#1 - - Ola T:

Gott så, efter att ha gått så gott det gick...