Lärorikt...

Long time no see... Har haft ett par stressiga dagar och knappt hunnit landa framför datorn. Sorry! Men nu är jag här med en uppdatering! Och jag som var så nöjd med min besöksstatistik upptäcker också att om man inte bloggar så sjunker även antalet läsare! Vilken insikt! Haha!

Hur som helst. Jag lär mig nya saker hela tiden - vare sig jag vill eller inte... Idag har det varit en rolig men också jobbig dag där jag bl a lärt mig att det finns fantastiska eldsjälar men också att jag inte riktigt passar ihop med alla människor (som om jag skulle ha trott det då...).

Allt gick bra till slut men det har varit lite frustrerande och det tar på krafterna. Alltså är jag helt slut! Men jag har ändå försökt se dagen som ett bra tillfälle för mig att träna mitt tålamod! Det måste kunna komma något gott även ur frustration! Jag har t ex bestämt mig för att aldrig göra om det! Haha! Det är också en bra insikt!

Nåja, jag ska inte orda mer om detta eftersom jag nu kommit hem och fått nymalet kaffe och glass med bananer och chokladsås! Det kan göra även den tröttaste på gott humör! Stort tack till maken som fattar när jag behöver en sockerkick!

Som avslutning på kvällen får ni en underbar vy över Skellefteälven! Den såg verkligen ut som ett vykort den här aftonen!


Spegelblankt och bedövande vackert!

Och med denna bild avslutar vi dagen med lite TV och häng i soffan! Precis vad jag behöver! Längtar efter morgondagens ledighet och sovmorgon! Ha en bra lördagkväll alla!
#1 - - Åsa:

Long time..:) du menar inte att du tappar läsare för att du "bara" gjort ett inlägg per dag i helgen...

Jag tycker du bloggar väldigt ofta, o väldigt bra!

#2 - - Monica:

Haha! Ja, jag har ju lust att öka prestationskraven lite väl mycket ibland... Tack Åsa för att du "sansar" mig!